Jestem uczniem klasy:* 1A 1C 1E 2A 2C 3A 3B 4B
Nazwa działu lub temat lekcji*
1/ Wchodząc na zajęcia fizyki: obawiam się oceny niedostatecznej, niczego z zajęć nie rozumiem niczego się nie obawiam, zajęcia to strata czasu, niczego się nie obawiam,jestem ciekaw czego będą dotyczyły zajęcia, wiem, że zdobyta wiedza przyda się na maturze.
2/ Temat lekcji i cele lekcji: są dla mnie nieczytelne i niezrozumiałe, zostały przedstawione w czytelny sposób ale mnie nie interesują, zrozumiałem i mnie zainteresowały, będę samodzielnie szukał dodatkowych informacji.
3/ W jakim stopniu zapamiętujesz ze zrozumieniem treść lekcji: nic nie zapamiętuję, nic nie rozumiem, zapamiętuję tylko fragmenty, części nie rozumiem zrozumiałem i zapamiętałem całość, będę samodzielnie poszerzał uzyskaną wiedzę.
4/ Jakie czynniki wpływają na obniżenie stopnia Twojego zapamiętania materiału: brak koncentracji na lekcji, brak zrozumienia poprzedniej lekcji, niecztelne rysunki na tablicy, słabszy kolega w ławce.
5/ Jakie czynniki wpływają na podwyższenie poziomu Twojego zapamiętania treści lekcji: symulacje komputerowe, kolorowe rysunki na tablicy, obecność lepszego kolegi w ławce, syntetyczny komentarz nauczyciela
6/ Jaki jest Twój udział w samodzielnym rozwiązywaniu zadań na lekcji: nie rozwiązuję zadań, nie wiem jak to robić, oczekuję podpowiedzi ze strony nauczyciela, korzystam z pomocy kolegi z ławki, rozwiązuję zadania samodzielnie
7/ Jaki wpływ na zrozumienie i zapamiętanie treści lekcji mają używane symulacje komputerowe: rozpraszają mnie, nic z nich nie rozumiem, podobają mi się, nic z nich nie rozumiem, rozumiem ich przeieg, ułatwiają zapamiętanie, będę sam szukał dodatkowych symulacji do tematu lekcji.
8/ Jaki wpływ na zrozumienie i zapamiętanie treści lekcji mają wykonywane doświadczenia i pokazy: rozpraszają mnie, nic z nich nie rozumiem, podobają mi się, nic z nich nie rozumiem, rozumiem ich przeieg, ułatwiają zapamiętanie, zainspirowały mnie do próby samodzielnego wykonania .
9/ Wychodząc z lekcji fizyki odczuwam: zmęczenie, nic nie zrozumiałem, zrozumiałem jej treść lecz zagadnienie mnie nie interesuje, zainteresowałem się poruszanym tematem, będę samodzielnie szukał informacji rozszerzających informacje z lekcji.
10/ Przyjęte zasady współpracy i komunikacji z nauczycielem podczas lekcji: utrudniają zdobywanie wiedzy, nie mają wpływu na moje wyniki, ułatwiają zdobywanie wiedzy, inspirują mnie do samodzielnej pracy.