Nadawca: e-mail
1/ Otwierając stronę internetową pracowni fizycznej nie spodziewałem się niczego atrakcyjnego, widziałem inne strony podobnej treści, wiedziałem czgo się spodziewać, byłem zainteresowany, nie wiedziałem czego się spodziewać, miałem sprecyzowane plany wykorzystania jej tewści.
2/ Prezentowane ćwiczenia i symulacje: nie rozumiem celu ćwiczeń ani przebiegu symulacji, do niczego nie są mi potrzebne, podobają mi się ale nie mają związku z zagadnieniami lekcji, są dobrą ilustracją zajęć szkolnych, ułatwiają zrozumienie tematu, będę próbował sam przeprawadzić któreś z ćwiczeń i analizować symulacje.
3/ Uruchamiając symucje komputerowe związane z przerobionymi działami fizyki: nie rozumiem ich przebiegu i nie wiem co ilustrują, nic nie rozumiem ale symulacje podobają mi się, rozumiem ich przebieg, potrafię wyjaśnić symulowane zjawisko, będę sam szukał innych stron związanych z symulacjami z fizyki.
4/ Prezentowane zestawy do samodzielnych doświadczeń: nie interesują mnie, nigdy nie będę sam wykonywał doświadczeń, interesują mnie ale nie mam czasu na ich wykonywanie, interesują mnie i sam je wykonuję, sam zbuduję zestaw do doświadczenia.
5/ Udostępnione e - podręczniki: nie interesują mnie, nie czytam żadnych podręczników, przejrzałem je ale używane w szkole wersje papierowe są atrakcyjniejsze, zaintesowały mnie, będę z nich korzystał, będę sam szukał innych e-podręczników.
6/ Udostępnione czasopisma: nie interesują mnie, nie szukam żadnych popularnonaukowych informacji, interesują mnie ale nie rozumiem ich treści, zainteresowały mnie niektóre informacje, korzystam z internetowych wersji czasopism od dawna.
7/ Opuszczając internetową stronę pracowni fizyki jestem: znudzony, nigdy więcej jej nie otworzę, obojętny, sprawdzę jej zawartość za jakiś czas, zainteresowany, znalazłem dużo ciekawych informacji, będę sam szkał innych stro internetowych związanych z fizyką.